Stěhování firem a kanceláří
Díky spolupráci s námi získáváte:
- bezplatné předběžné ocenění s výjezdem odborného odhadce
- kvalitní balicí materiál
- úplnou materiální zodpovědnost vůči zákazníkovi
- kvalifikovaný pracovní personál
- možnost stěhování o víkendech a ve svátky
- pracujeme 24 hodin denně
Postup stěhování firmy či kanceláře zahrnuje tyto fáze:
- Ještě před začátkem stěhování k Vám v případě potřeby přijede manažer naší společnosti, který Vám odpoví na všechny Vaše otázky a bude kontrolovat celý proces stěhování od začátku až do konce. Odhadce provede předběžné propočty a sestaví celkový rozpočet, u stěhování kanceláří samozřejmě včetně detailního přehledu Vašich výdajů. Poté s Vámi uzavíráme smlouvu, na základě které neseme plnou materiální zodpovědnost za to, že celý Váš stěhovaný majetek bude neporušen a nepoškozen. Platba se zpravidla provádí po skončení všech prací jakoukoliv Vám vyhovující formou.
- V určenou dobu k Vám přijíždějí naši pracovníci (tým profesionálních stěhováků), kteří připravují kancelář či celou firmu na stěhování, s cílem vyhnout se poškození povrchů. Poté provádějí rozebrání nábytku, demontáž zařízení, zabalení kancelářské techniky, nábytku, předmětů interiéru, a provedou označení, což umožní zachovat strukturu pracovních míst. Všechny křehké předměty jsou zabaleny speciálním způsobem.
- Dále probíhají stěhovací práce.
- Převoz se provádí ve speciálně zařízených dopravních prostředcích, díky čemuž jsou převážené předměty chráněné před poškozením.
- Pokračuje se vynášením věcí a jejich přenesením do odpovídajících pater nového sídla Vaší firmy či kanceláře. Přestěhovaný majetek se vybalujeme a kancelářský nábytek smontujeme.
- Rozestavění nábytku probíhá podle Vašich požadavků a přání. Po rozestavění jsou předměty zkontrolovány a vše je zakončeno úklidem. Vaše kanceláře jsou připraveny k práci. Vše probíhá kvalitně, rychle a profesionálně. Důkazem toho jsou naši klienti, kteří nás doporučují svým obchodním partnerům a přátelům.
Objednávku na stěhování kanceláře můžete udělat buď po telefonu nebo přes internet. Ceny stěhování kanceláří a další služby se vypočátávají individuálně po BEZPLATNÉM výjezdu odhadce. Pokud s námi spolupracujete na základě smlouvy, máte možnost určit si všechny požadavky na stěhování, které se zavazujeme splnit. Vyberte si nejpohodlnější způsob platby – hotovostní nebo bezhotovostní, a objednávejte si kvalitní služby stěhování Vaší kanceláře.
Provádíme i vyklízení firem, odvozy a likvidace starého nábytku apod. Jedná se např. o likvidace černých skládek, vyklízení kanceláří, obchodů, nebytových prostor a firem apod. Přímou likvidaci nezajištujeme, zprostředkováváme pouze přepravu mezi zákazníkem a sběrným dvorem! Více o vyklízení a likvidaci zde..
Rychlé a kvalitní stěhování s firmou PSS.
Tarify stěhování ...více zde.