Menu:

Stěhování firem a kanceláří

Díky spolupráci s námi získáváte:

  • bezplatné předběžné ocenění s výjezdem odborného odhadce
  • kvalitní balicí materiál
  • úplnou materiální zodpovědnost vůči zákazníkovi
  • kvalifikovaný pracovní personál
  • možnost stěhování o víkendech a ve svátky
  • pracujeme 24 hodin denně

Postup stěhování firmy či kanceláře zahrnuje tyto fáze:

  1. Ještě před začátkem stěhování k Vám v případě potřeby přijede manažer naší společnosti, který Vám odpoví na všechny Vaše otázky a bude kontrolovat celý proces stěhování od začátku až do konce. Odhadce provede předběžné propočty a sestaví celkový rozpočet, u stěhování kanceláří samozřejmě včetně detailního přehledu Vašich výdajů. Poté s Vámi uzavíráme smlouvu, na základě které neseme plnou materiální zodpovědnost za to, že celý Váš stěhovaný majetek bude neporušen a nepoškozen. Platba se zpravidla provádí po skončení všech prací jakoukoliv Vám vyhovující formou.
  2. V určenou dobu k Vám přijíždějí naši pracovníci (tým profesionálních stěhováků), kteří připravují kancelář či celou firmu na stěhování, s cílem vyhnout se poškození povrchů. Poté provádějí rozebrání nábytku, demontáž zařízení, zabalení kancelářské techniky, nábytku, předmětů interiéru, a provedou označení, což umožní zachovat strukturu pracovních míst. Všechny křehké předměty jsou zabaleny speciálním způsobem.
  3. Dále probíhají stěhovací práce.
  4. Převoz se provádí ve speciálně zařízených dopravních prostředcích, díky čemuž jsou převážené předměty chráněné před poškozením.
  5. Pokračuje se vynášením věcí a jejich přenesením do odpovídajících pater nového sídla Vaší firmy či kanceláře. Přestěhovaný majetek se vybalujeme a kancelářský nábytek smontujeme.
  6. Rozestavění nábytku probíhá podle Vašich požadavků a přání. Po rozestavění jsou předměty zkontrolovány a vše je zakončeno úklidem. Vaše kanceláře jsou připraveny k práci. Vše probíhá kvalitně, rychle a profesionálně. Důkazem toho jsou naši klienti, kteří nás doporučují svým obchodním partnerům a přátelům.

Objednávku na stěhování kanceláře můžete udělat buď po telefonu nebo přes internet. Ceny stěhování kanceláří a další služby se vypočátávají individuálně po BEZPLATNÉM výjezdu odhadce. Pokud s námi spolupracujete na základě smlouvy, máte možnost určit si všechny požadavky na stěhování, které se zavazujeme splnit. Vyberte si nejpohodlnější způsob platby – hotovostní nebo bezhotovostní, a objednávejte si kvalitní služby stěhování Vaší kanceláře.

Provádíme i vyklízení firem, odvozy a likvidace starého nábytku apod. Jedná se např. o likvidace černých skládek, vyklízení kanceláří, obchodů, nebytových prostor a firem apod. Přímou likvidaci nezajištujeme, zprostředkováváme pouze přepravu mezi zákazníkem a sběrným dvorem! Více o vyklízení a likvidaci zde..

Rychlé a kvalitní stěhování s firmou PSS.

Tarify stěhování ...více zde.